برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

سفر به شمال

1391/5/20 0:43
نویسنده : مامان لیدا
347 بازدید
اشتراک گذاری

یه بار عمو سجاد و خاله میترا اومدن تهران که باهم از اینجا بریم شمال هواخوری از خود راضی خیلی بهمون خوش گذشت توهم کلی هوای تازه استنشاق کردی و چون اونجا بی سرو صدا و اروم بود همش خواب بودی! خواب تعجب


اینجا اولین باریه که دریارو میبینی خوشگلم.پشه ها هم حسابی به صورت قشنگت حمله کرده بودن و خورده بودنت خوشمزه

شمال

 

اینم جای خوردن پشه ها خنده

شمال

قربونت بره ماماااااااااااااانننننننننننننن  ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سهیلا
20 مرداد 91 18:29
سلام
به به چه وبلاگ قشنگی داره آقابرسام
انشاالله همیشه زیرسایه پدرمادرش وخدای مهربون لباش خندون و تنش سلامت باشه


مرسی خاله سهیلا ایشالا یه نینی خوشگل و سالم قسمت شما
شیرین
20 مرداد 91 19:21
جیگر خاله وبلاگت مبارک باشه گلم.
با این عکسایی که مامانت زحمت کشیده و گذاشته اینجا احساس میکنم از روز بدنیا اومدنت میشناسمت عزیزم.
انشاالله همیشه زیر سایه پدر و مادرت شاد و سلامت باشی عزیزم.

مرسی خاله شیرین جون خیلی ممنون که به وبلاگم سر زدین ایشالا خدا زودی یه نینی خوشگل و سالم بهتون هدیه کنه

ساحل
20 مرداد 91 22:14
چه وبلاگ قشنگی...کلی حال میکنم عکس های برسام را می بینم ...خیلی بانمکههههههههههه
الان نمیتونم جلوی خودم را بگیرمممممممم..


مرسی خاله ساحلی ایشالا عکسای نینی خودتو بذاری تو وبلاگت بوووووووس

بهار( رژین)
21 مرداد 91 2:43
سلام عزیز دلم.قربون این پسر خوشگل و خوشتیپ برم من که وبلاگ داره.
مرسی مامان لیدا که اینقدر مهربونی و به فکر گل پسری..
وای چقدر اون عکسای قرار وبلاگی بخصوص اخری قشنگ بود همه نینیها لباساشون مثل هم بود.
خیلی وبلاگتو دوست دارم برسام جونم اخه توش کلی عکس ناز از خودت هست بووس[hr

مرسی خاله روژین جونم که به وبلاگم سر زدین. ایشالا یه قرار هم مامانای تاپیک متولدین 60 و 61 میذارن و عکس نینیهای خوشگلشونو مامانم میذاره تو وبلاگم

soha
21 مرداد 91 10:41
عزیز خاله سلام.....قربونت بشم....وبلاگت مبارک باشه ....دست مامانی مهربونت درد نکنه....خیلی قشنگه
اون عکسی هم که توش به زور خودتو جا کردی خیلی باحاله....نخودی من....بوس

سلام خاله سها جونم مرسی. ایشالا مامانم بیاد تو وبلاگ نینی شما کامنت بذاره