برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

بازم شیرینکاری....

1391/6/6 0:13
نویسنده : مامان لیدا
367 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامانی تازگیا خیلییییی خودتو واسه مامان لوس میکنی ماچ همش میخوای بغل مامان باشی یه دقه که میذارمت زمین جیغ و هوار راه میندازی که بیام بغلت کنم گریه اصلا نمیذاری به کارام برسم!

تو روروئکت هم یه ذره می مونی بعد چند دقه حوصلت سر میره و هی دستاتو میاری بالا که بغلت کنم بغل منم خیلی از این کارت خوشم میاد نیشخند هی لفتش میدم که غر بزنی به جونم و دستاتو بیاری بالا و با اون چشمای قشنگت بهم بفهمونی که میخوای بغلت کنم عشق مامان این عکسو بابای ازمون گرفته وقتی داشتی خواهش میکردی مامان بغلت کنه چشمک

بغل

 

الهی مامان فدات بشهههههههههه قلب

 

اینم شیرینکاری دومت متفکر

خواب

 

امروز گذاشتمت تو تخت و پارکت بعد از اینکه یکم غر زدی خوابت برد تازگیا یکم با خودت غر میزنی بعدش پتوتو مثل بابایی بغل میکنی میخوابی خنده ولی این اولین باری بود که میدیدم دمر خوابیدی تعجب خیلی بامزه شدی بودی عشق مامان قربون اون کج خوابیدنت بشم من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پگاه مامان آرش کوچولو
6 شهریور 91 23:38
قربون این غر غر کردنت بشم با اون قیافه معصومت


مرسی خاله پگاه جونم من شیطونم قیافم مظلومه! بعضی وقتا مامانمو کچل میکنم

amstrys
7 شهریور 91 16:35
نازی گل پسر ماشالا چه نازه
ایشالا صد ساله شه
لطفا به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدید


مرسی خاله جون که به وبلاگم سر زدید

ساحل
9 شهریور 91 4:26
آخی این پسرمارو زود بغلش کنید دیگه ...نبینم اذیتش کنی هااااا...


مرسی خاله جون که طرفدار منی هههههه