برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

شیطونیهای جدید پسر من :))

1391/7/18 0:15
نویسنده : مامان لیدا
282 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی تازگیا خیلیییییییی وروجک شدی اصلا یه دقه هم نمیذاری مامان نفس بکشه اوه همش باید دنبالت بدووم از این ور به اون ور همش هم میری یه جایی گیر میکنی و نق میزنی که بیام نجابتت بدم قهقهه

این عکسارو میذارم  بعدا خودت ببین قضاوت کن خنده

اینجا میذارمت تو تخت و پارکت که بخوابی ولی اول میشینی بعدش سعی میکنی بپری بیرون از توش تعجب

عکس

عکس

عکس

بعدشم که میخوام بگیرمت به مامان میخندی! و طبق معمول از نور فلاش چشماتو میبندی نیشخند

عکس

اینجا هم گیر کردی بین اسپیکرا قهقهه

عکس

ولی با مهارت خودتو نجات میدی متفکر

عکس

قربونت بره مامانتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هستی"مامان پارسا"
18 مهر 91 0:41
وااااااااای نه یعنی می تونه بپره بیرون پارسا رو چی کار کنم یعنی اونم از تخت می پره به زودی؟


بهله که میپره خاله جوووووووووون ما پسملا خیلی شیطونیم خخخخخخخخخخخ
ساحل
18 مهر 91 1:31
قربون شیطونی های این آقا پسر برم من ...


مرسی خاله جونی
پردیس
18 مهر 91 11:26
قربون تو با اون شیطونیات بشم من خاله


خدا نکنه خاله سمیرا جونم
Mehr@n
18 مهر 91 17:30
مهبا خانوم چه پسر نازی داری.ماشالا خدا نگهش داره برات
فکر کنم پسر شیطونیم بشه.


مرسی آقا مهران خدا دختر ناز شمارو هم حذف کنه واستون. آره والا خیلی شیطونه هههه

پگاه مامان آرش کوچولو
20 مهر 91 22:55
برسامی جونم خاله هزاااااااااار ماشالله چه بزرگ شدی ، چه عزیز شدی ، ورووووجک مواظب باش بلایی سر خودت نیاریا


چشم خاله پگاه جونم مرسیییییییی