برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

نفس مامان حرف میزنه :))

1391/7/5 0:54
نویسنده : مامان لیدا
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی الان که دارم واست مینویسم تو مثل فرشته ها لالا کردی خواب منم از فرصت استفاده کردم و اومدم تا وبلاگتو آپ کنم یول اخه چند شب بود که خیلی بد خواب شده بودی و مامانو یک ساعت سرکار میذاشتی تا بخوابی خیال باطل منم عصبانی میشدم و گاهی هم سرت داد میزدم الهی بمیرم خجالت تا اینکه دیشب دیدم یه مروارید سفید کوچولوی دیگه دراوردی عشق مامان قلب تازه فهمیدم واسه این بوده که بی تابی میکردی و نمیخوابیدی عزیز دلم متفکر مامانو ببخش که متوجه نشده بود ماچ

دیشب با بابایی تنهایی رفتی خونه بابابزرگ اینا زبان اخه حوصلت سر رفته بود مامان هم خسته بود و نمیتونست بیاد اوه واسه همین تنها فرستادمت بری که هم تو بازی کنی هم مامان به کاراش برسه و یکم هم استراحت کنه. ولی تا از در رفتی بیرون دلم گرفت ناراحت نمیدونم چرا انقدر استرس گرفته بودم استرسهمش نگران بودم بی تابی کنی و بهونمو بگیری گریه یک ساعت تحمل کردم بعدش زنگ زدم به بابایی که گفت خوشحال داری بازی میکنی خیالم راحت شد و به کارام رسیدم. ولی چند دقه بعد دیدم که با بابایی اومدی خونه لبخند میگفت دیگه خسته شده بودی و چشماتو میمالیدی خمیازه تا اولین ماما رو گفتی از ترس اینکه جیغ نزنی و گریه نکنی اورده بودت خونه خنده

اخه تازگیا یاد گرفتی ماما میگی عزیز دل من ماچ انقده مزه میده که نگو

بعضی وقتا بابایی حسودی میکنه و تا میگی ماما زودی میگه بابا بابااااااااااا بگو بابااااااا قهقهه

میگه تقصیر منه که تو اول یاد گرفتی بگی مامان تعجب میگه همه بچه ها اول بابا رو یاد میگیرن اخه مامانشون هی میگه بابا کو بابا رفت بابا اومد ولی من اول به تو یاد دادم بگی مامان عینک

خوب تقصیر من چیه خودت اول یاد گرفتی من از صبح تا شب با تو حرف میزنم و هی میگم مامان قربونت بره بیا بغل مامان نفس مامان عشق مامان اینجوری شد که یاد گرفتی بابایی هم اگه انقدر با تو حرف میزد یاد میگرفتی بگی بابا خوب!  پس تقصیر خودشه که یاد نگرفتی نیشخند

حالا چون بابایی گناه داره دارم باهات تمرین میکنم که بابا رو هم یاد بگیری توهم پسمل خوبی باش و با مامان همکاری کن قربونت برم

تازگیا خیلی شیطون شدی مثل فرفره سینه خیز میری خنده هرجا مامان میره دنبالش میای همش هم مسیرت سمت اشپزخونس اخه میدونی مامان همیشه اونجاس قهقهه خلاصه همش دنبالتم که کاری دست خودت ندی مامانی

خیلی هم سعی میکنی چهاردستو پاشی ولی تا میای جلو بری میفتی زمیناوه همین روزاس که اونم انجام بدی و مامان رسما کاراشو ول کنه بشینه ور دلت نیشخند

 موقع خوابیدن هم خیلی وروجک میشی زبان مامانی هی میخوابوندت و میذاردت سر جات ولی سریع بیدار میشی و دمر میشی و انقدر قلت میزنی که برعکس میشی و میری زیر جای تعویض تخت و پارکت تعجب بعدش شکایت میکنی که مامانی بیا منو صاف کن خنده

اینم مدرکش!

عکس

عکس

چند شب پیش وقتی رو تخت کنارم دراز کشیده بودی و میخواستی لالا کنی داشتم باهات حرف میزدم توهم مثل آقاها نشسته بودی و گوش میدادی خنثی داشتم بهت میگفتم چقدر دوست دارم و چقدر من و بابایی خوشحالیم که خدا تو رو به ما داده لبخند برعکس همیشه که شیطونی میکردی و هی دمر میشدی و اواز میخوندی اینبار خیلی جدی داشتی گوش میدادی به حرفام انگار واقعا میفهمیدی چی دارم بهت میگم تعجب انقدر ذوق زده شده بودم که دلم میخواست بغلت کنم و هزار تا بوست کنم ماچ

واسه همین دوربینو اوردم تا از عکس بندازم و این لحظه بیاد موندنی رو ثبت کنم هورا

ولی چون اتاق تاریک بود و دوربین فلش میزد تو یا چشماتو میبستی یا خیلی باز میکردی خلاصه خیلی بامزه شده بودی خنده

اینم اون لحظه های خیلی قشنگ لحظه ای که مامان با پسملش حرف میزد و پسملش مثل یه فرشته نگاش میکرد و میخندید فرشته

عکس

عکس

اخر سر هم حوصلت سر رفت و شروع کردی بند دوربینو خوردن! خوشمزه

عکس

الهی مامان فدای اون چشمای قشنگت بشه قلب

یادت باشه همیشه عاشقتم ماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ساحل
5 مهر 91 16:24
قربون این پسملییییییی برم من...که به حرف مامانش گوش میده


خدا نکنه خاله جون بوووووووووس
پگاه مامان آرش کوچولو
10 مهر 91 1:19
هزار ماشالله به این پسر باهوش که مامان بلده بگه


آفرین برسامی


مرسی خاله جون بوووووووس

پگاه مامان آرش کوچولو
11 مهر 91 11:06
خاله 9 ماهگیت مبارک


مرسی خاله جون که یادتون بود
سهيلا
13 مهر 91 11:18
سلام..عزيزم آفرين كه يادگرفتي بگي مامان...
انشاالله زود همه چيز يادبگيري وبتوني راحت حرف بزني و سر به سر مامان و بابات بذاري...


مرسی خاله سهیلا جونم

هستی"مامان پارسا"
15 مهر 91 23:46
جیگر برسامم که مرد شده.
پارسا هم هی قلت میزنه گریه می کنه برش گردونم. با هم میگه


ای قلبون این اقا پارسا که قلت میزنه