برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

از بس قند شدی دلم میخواد بخولمت!

1391/7/25 17:43
نویسنده : مامان لیدا
883 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من پسمل خوشگلم انقدر تازگیا شیرین شدی دلم میخواد درسته بخولمت!niniweblog.com

تازگیا یه کارایی میکنی هم حرصم میگیره هم خندم میگیره قهقهه کلی شیطون شدی و کارای بامزه و البته خطرناک میکنیniniweblog.comو همه خونه رو بهم میریزیniniweblog.com

بازم مدارکشو جمع کردم که بعدا خودت قضاوت کنی استرس

بازم رفتی سراغ کتابات و قصد خوردنشونو داری تعجب

عکس

بدنبال بادکنک در زیر صندلیها یول 

 

عکس

اینجا هم اومدی سراغ بابایی و هی از سر و کولش بالا میری و نمیذاری بیچاره بخوابه خنده

عکس

و در اخر حمله به دوربین! نیشخند

عکس

اینم یه مدلشه دیگه سوار بر روروئک نه!  زیر روروئک!  زبان

عکس

عکس

عکس

نفس منی توووووووووووووووووووووووniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پگاه مامان آرش کوچولو
26 مهر 91 6:56
شیطون پسررررررررررررررر

عاشق فضولیاتم به خداااااااااااااااااااا
عاشق رنگ چشاتم من

برسام مظلومه ، خیلی ناز شدی خاله
هزار ماشالله ، فقط تو رو خدا مراقب باش

مرسی خاله جونی

سحر
8 آبان 91 12:02
سلام لیدا جون.....خوبی.....ماشالا برسامو بزرگش کردی.......پشت این چهره مظلوم چه شیطنتی خوابیده........پسر گلمو ببوس


مرسی سحر جونی که به ما سر زدی بوووووووووس

رژین
11 آبان 91 13:44
برسام شیطون من ..
ببین یعنی این صحنه که باباهاشون خوابن و این وروجکها از سرو کولشون بالا میرن در حد تیممممممم ملی اشنا بود برام. کارهمیشه غزل.
میگم اینجا که رفته سروقته کتاباش اون ویترینه سبکه ؟ یه وقتی خدایی نکرده لق نزنه ..میدونی که چقدر استرسم ههه


هههه الهی قربونشون برم انقدر با نمکن هههه. نه سنگینه ولی بازم مواظبشم تازگیا ازش میگره بلند میشه! مرسی عزیزم بووووووووس

مصی
11 آبان 91 18:30
عزیزم
قند عسل
الهیییییییی فدای شیطونیات
مامانش یه راه حلی بده آدم اینا رو چی کار کنه آخه خدا رو خوش بیاد!!!!!!!!


باید بگیری بچلونیشون هههه

شیرین
13 آبان 91 16:41
وای عزیز خاله چقدر بانمک شدی تو هزار ماشالله.
دست مامانت درد نکنه با این عکسایی که از صحنه جرم میندازه.
خیلی بامزه زیر روروئک رفته بودی عسلم.
دلم برات خیلی تنگ شده.


مرسی خاله شیرین جونم بوس

آنیل
13 آبان 91 19:48
عزیز خاله تو هم که مثل مرسانا خیلی شیطونی میکنی عزیزم

خیلی نانازی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


مرسی خاله جونم

سپیده مامی بنیتا
14 آبان 91 13:13
شیطون شدی ها آوازه خون خاله((:
یه دفعه رو کردی همه چیو
بنیتا هم پاتوقش شده زیر میز ناهارخوری!!

روروئک سواریت منو کشته چرا بازوت قرمز شده خاله!؟!؟ مواظب خودت باش


بله دیگه ما اینیم خاله جون هههه. بنیتارو ماچش کنید ههههههه

سهيلا
20 آبان 91 7:45
خوب شد اين عكسهاروگذاشتي اينجا مامان برسام!!!وگرنه داشتيم فكرميكرديم آقا برسام خيلي مظلومه تو شيطنت ميكني خونه رو بهم ميريزي!!!ههههههه


بله خاله جون هی مامانم میگه من شیطونم هیچکی باور نمیکنه!