برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

اولین سفر تنهایی جوجو و مامانش :))

1391/9/4 13:33
نویسنده : مامان لیدا
594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم قلب یه مدتیه وقت نکردم وبلاگتو اپ کنم یعنی جنابعالی وقت واسم نمیذاری! انقدر شیطون شدی که خدا میدونه اصلا وقت هیچ کاری واسم نمیذاری همش باید مواظب تو باشم وروجک خان عینک اتفاقاتی که این اخریا افتاده یکیش سفر منو تو به بجنورد بود که به دلایلی اصلا به مامان خوش نگذشت و دلم نمیخواد تعریفش کنم ناراحت توهم رفتنی تو هواپیما خواب بودی ولی برگشتنی موقع رد شدن از گیت بیدارت کردن و حسابی بد اخلاق شدی و مامانو بیچاره کردی تا رسیدیم تهران! اخرش مجبور شدم از مهماندار خواهش کنم پاشم تو هواپیما راه برم تا تو اروم شی تعجب همه ملت داشتن بهم میخندیدن از دست تو وروجک چشمک خلاصه تا رسیدیم پیرم درومد و قسم خوردم دیگه تا بزرگ نشدی تنهایی باهات مسافرت نرم!!  فقط یه عکس از تو و دختر  داییت دیانا میذارم توضیح بیشتر راجع به سفر حالمو بد میکنه مامانی سبز

عکس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده مامی بنیتا
18 آذر 91 17:54
ایشاالله همیشه به سفر. البته سفرهای خوب و به یادموندنی با مامان و بابا


مرسی خاله بوووووووووووس