برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

برسام و آتلیه :)))

1391/11/7 20:56
نویسنده : مامان لیدا
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیشا پسر خوشگلمو بردیم آتلیه پاپا و ازش عکسهای خوشگل انداختیم تا وقتی بزرگ میشه نگاشون کنه و بدونه چقدر واسه مامان و بابا عزیز بوده و البته اون موقع هم هست دیگه چشمک  اولش چون از خواب بیدار شده بودی مات و مبهوت همه جارو نگاه میکردی ولی بعدش که سرحال شدی دیگه نمیشد نگهت داشت همش از این ور به اون ور میدوییدی زبان چندتا از عکساتو اینجا واست میذارم عزیز دلم

 

عکس

 

بقیشو تو ادامه مطلب ببینید لطفا مژه

عکس

 

اینجا دیگه شروع کرده بودی با علی آقا توپ بازی میکردی قهقهه

عکس

عکس

اینجا دیگه....

عکس

عکس

فرااااااااااااااااررررررررررررررر...

عکس

مراحل کندن توپ درخت کریسمس!

کندیش...

عکس

عکس

دوباره گذاشتیش سر جاش!!!

عکس

تو این چمدونه هم که گیر داده بودی به کش ته چمدون اونو هم که ول میکردی دالی میکردی! یه دقه بند نمیشدی سر جات خنده

عکس

عکس

عکس

اینم یه عکس خاطره انگیز با بابایی لبخند اینجا زیر پوشت معلوم بود ولی چون خیلی قشنگ بود چاپش کردیم چشمک

عکس

اینم با تم پنجره بارون زده که چون خیلی زیاده با مزه هاشو میذارم :)

عکس

عکس

عکس

عکس

 

اینا همه بدون روتوش هستن و تو سیدی بهمون دادن و فقط چندتاشو چاپ کردیم ولی چون پسمل من بدون روتوش هم خوشگله اینجا هم گذاشتمشون ماچ

مامان قربونت بره نفس من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماني مسافر كوچولو
7 بهمن 91 21:00
سلام عكسا خيلي خوشگل بودن
اسم پسر يكي از دوستام كه الان ازش دورم برسامه خوشحال شدم اينجا ديديم اسم گلي ني ني شما برسامه


سلام مامان مانی جون مرسی که به ما سر زدین



سحر
12 بهمن 91 12:05
ای جان......چقدر عکساش خوشگل شده.....مخصوصا آخرین عکسش خیلی خیلی زیباست.........خودشم که دیگه جیگرتر


مرسی سحر جون که سر زدی بووووس

آنیل
17 بهمن 91 1:00
خاله قربونت بره عزیزززززززززززززم

نمیدونم چرا من نمیتونم عکسات رو ببینم

تا حالا چند بار سعی کردم ولی نشده

مطمعنم خیلییییییییییییییی خوب شده چون تو مثل ماه میمونی ماشالااااااااااااااااااااااااا

دوست دارم عزیزززززززززززززززم

مرسی خاله جونم بووووووووووووووس ممنون که به وبلاگم سر زدین

بوووووووووووووووس


دینا
20 بهمن 91 19:06
ای جان .نمکش باشه.چه خوش عکسه.

عکس آخریه واقعا زیباست.


مرسی گلم چشمات قشنگ میبینه

سپیده مامی بنیتا
30 فروردین 92 23:45
بابا عکس قشنگ...

مبارکه عکسات خاله جون. کیف کردم...


مرسی خاله جون. اون موقع هنوز خاله جونم اتلیه نزده بود که الان بخوام عکس بندازم میام پیش خاله خانومی
سپیده مامی بنیتا
2 اردیبهشت 92 20:26
قربونت عزیزم. خوشخال هم میشیم
Soha
3 اردیبهشت 92 10:10
ای جانم خاله جونی چقدر عکس‌هات قشنگ شده....صد قل هو الله.....هزار ماشاا...از چشم بد دور باشی نانازی......عکس آخریه محشره.....با اون عکسی که با بابایی هستی توش کلی عشق داره.