برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

پسر کوچولوم یکساله شد هوراااااااااااا

1391/10/23 3:14
نویسنده : مامان لیدا
2,024 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان. یکسال از بهترین روز زندگی من گذشت و الان تو یکساله شدی قربونت برم الهی قلب ایشالا صدوبیست ساله بشی عزیز دلم ایشالا عمر با عزت داشته باشی و لحظه لحظه زندگیت پر از خوشی و شادی باشه و من زنده باشم تا دومادی و خوشبخت شدنتو ببینم عشق مامان ماچ هر وقت بهت نگاه میکنم از ته دلم خداروشکر میکنم که هدیه به این قشنگی به من و بابات داده و از صمیم قلبم واسه کساییکه بچه میخوان اروز میکنم این لحظات و این روزهارو تجربه کنن. امیدوارم که همیشه سالم و صالح باشی و در اینده باعث سرافرازی من و بابا بشی عزیز دلم قلب

روز تولدت که 11 دی و اول ژانویه هستش مامان ویدا و مامان جون و بابابزرگ و مامانی و آقاجان و عمه و عمو سعید دور هم جمع شدیم و یه تولد خودمونی و کوچولو ولی پر از شادی واست گرفتیم خیلی خوش گذشت با وجود اینکه بزرگ نبود ولی واسه من خیلی خیلی مهم بود و از چند روز قبلش کلی فکر کرده بودم که چجوری برگزارش کنم که خداروشکر خوبم انجام شد و همه کلی لذت بردن و یکساله شدن گل قشنگ مارو جشن گرفتن.  مامان ویدا هم اومده بود تا به مامان کمک کنه و تو وروجکو نگه داره تا مامان بتونه غذاها و دسرهارو درست کنه و تزئیناتو انجام بده. چون اول ژانویه دنیا اومده بودی سعی کردم بیشتر چیزها قرمز و سفید باشه و کیکتو هم بابا نوئلی گرفتیم ولی خوب همه چیو دیگه بابا نوئلی نخریدم و به همین یه ذره اکتفا کردم لبخند

میخوام یه سری عکس واست از خوراکیهای اون روز و تزئینات و خودت که مثل ماه شده بودی بذارم که اولین تولدت واست بیاد موندنی و خاطره انگیز بشه نفسم ماچ

عکسهارو تو ادامه مطلب ببینید لطفا چشم

این تزئینات که ساده بود اما من و بابا و مامان ویدا با عشق واست انجام داده بودیم چشمک

عکس

اینم یه سری از غذاها و سالادها. از ساندویچها یادم رفت عکس بگیرم!  اخه تو فر گذاشته بودم و اخر سر اوردم سر میز. ساندویچ مرغ با پنیر و قارچ درست کرده بودم زبان

این پیراشکی گوشته

عکس

 

سالاد ماکارانی

عکس

 

سالاد فصل

عکس

 

ژله خرده شیشه

عکس

 

دسر کاکائو و وانیل

عکس

 

اینم میز شام. و درخت کریسمس وسطش که من و مامان ویدا کلی تلاش کردیم با کلم بروکلی درستش کنیم ولی فرداش تو گرما پژمرده شدن! قهقهه  خوب اینم یه جور یادگاریه دیگه مژه

عکس

عکس

 

اینم کیک بابا نوئلی پسر قشنگم که خیلیییییی خوشمزه بود و مامان انقدر ازش خورد که دهنش پر افت شد! اخه پر گردو بود خنده

عکس

 

اینم خود پسر قشنگممممممممم الهی مامان دورت بگرده ماچ

عکس

عکس

 

اینم عکست با بابایی که به زور کلاه بوقی رو رو سرت نگه داشته چون اصلا نمیذاشتی بمونه سرت!

عکس

 

اینم به قول بابا عکس 4 نسل ایزدیار نیشخند

 

عکس

 

حالا بریم سراغ کادوها تشویق

مامان و بابا و برسامی که با خوشحالی مشغول باز کردن کادوها هستن نیشخند

عکس

 

این بلوز خوشگل کادوی آقا جان و مامانیه. به اضافه یه جعبه شیرینی خوشمزه ابله دستشون درد نکنه

عکس

 

این کت و کلاه نازو مامان ویدا خودش واست بافته که واسه من خیلی ارزش داره دستش درد نکنه قلب  یه کراوات خوشکلم واسه پسملم اورده چشمک

عکس

 

این پلیور و شلوار و عروسکو هم مامان جون و بابابزرگ زحمت کشیدن اوردن لبخند دستشون درد نکنه

عکس

عکس

عکس

 

حالا نوبت کادوهای عمه مینا و عمو سعیده که زحمت کادو کردن اون کادوهای خوشگلو هم کشیده بودن دستشون درد نکنه ایشالا تو عروسیشون که 24 اردیبهشته جبران میکنیم قلب

عکس

عکس

 

الهی همیشه لبت خندون باشه عسل مامان ماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شیرین
13 دی 91 13:02
جیگر خاله تولدت مبارک عزیزمممممممم
انشالله همیشه شاد و سلامت زیر سایه پر مهر پدرو مادرت باشی گلم.


مرسی خاله شیرین جون
رژین
19 دی 91 1:18
آخی برسام جونم ایشالله 120 ساله بشی
دست مامانی و مامان بزرگ درد نکنه بابت شام خوشمزه و بخصوص اون کاج کریسمس
وای چقدر کیکش خوشگلهههه از کجا سفارش دادی؟
راستی بادکنکای طلایی و بادکنکای سفید رو از کجا خریدی مامان برسامی؟؟ در به در دنبالشم! متالیکه دیگه نه؟


مرسی خاله روژین جونم که انقدر محبت دارید هی به وبلاگ من سر میزنید

از همین خوشه سر کوچمون میشناسی که ههه خیلی هم خوشمزه بود پر موز و گردو!

بادکنکارو از ستار خان که پر از مغازه های یکبار مصرف فروشی و لوازم تزئینات تولده خریدم.متالیک هستند عزیزم. راستی تولد غزل نازم چندمه؟؟



natasha
20 دی 91 0:42
قربونت بشم با اون خنده نازت تولدت مبارک برسام جونم انشالله 120 ساله بشی عزیزم و همیشه در کنار مامان مهربونت شاد و سلامت باشی


ممنووووووووون

natasha
20 دی 91 1:24
برسام خوشگلمتولدت مبارک عزیزم انشالله که 120 ساله بشی در کنار مامان مهربونت همیشه شاد باشی


مرسی خاله جون

نلی
25 دی 91 19:59
دودورود دودورود تولدت مبارک برسام گلم الهی همیشه خندون و سلامت کنار مامان و بابا باشی..

دستت درد نکته لیدا جون چه با سلیقه و زیبا بود بخصوص اون سالاد ماکارونی که من عاشقشم ..


مرسی نلی جونممممممممممم بووووووووووووس
پردیس
2 بهمن 91 13:45
تولدت مبارک عزیز خاله ،

لیدا جونم دستت درد نکنه همه چی‌ عالی بود ایشالا سایه خودت و همسرت همیشه بالای سر برسام عزیز باشه


مرسی خاله جونم

سپیده مامان بنیتا
7 بهمن 91 17:35
یه بار دیگه تولدتو تبریک میگم خاله جون. یه بار دیگه کامنت گذاشته بودم انگار!!؟ الان دیدم نیست.. شایدم من گیجم!

120 ساله بشی جوجوی شیطون(:


مرسی خاله سپیده جون بووووس

هنگامه
29 خرداد 92 15:53
وای چه مامان باسلیقه ای ، چقدر کیکش نازه


مرسی عزیزم