برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

یه هفته مونده به عید :))

1392/1/19 16:55
نویسنده : مامان لیدا
904 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان قلب  درست یه هفته مونده تا سال تحویل بشه بیشتر از یکساله که تو اومدی به زندگیمون پر از شور و شادی شده هورا این یکسال پر از شادی و غم و سختی و خوشی بوده. هر روز داری شیرینتر میشی و در عین حال شیطونتر!  یه روزا و شبهایی بوده اشکمو دراوردی بس که اذیتم کردی ولی تو همون لحظه ها هم بازم از ته دلللللل عاشقت بودم عزیزکم خوب بالاخره ادمیزاده خسته میشه دیگه مخصوصا اگه یه پسمل شیطون مثل شما داشته باشه!  نیشخند  چندروز پیشا سینی چایی رو که لیوان چایی بابایی توش بود از رو میز ناهارخوری چپ  کردی رو خودت نمیدونی چقدر گریه کردم و جیغ کشیدم و ترسیدم تو اون چند ثانیه فاصله ای که از تو اشپزخونه میدوییدم تو هال همش دعا میکردم رو صورتت نریخته باشه که خداروشکر نریخته بود حالا بابای بیچاره فقط یه لحظه رفته بود جلو جالباسی لباس بپوشه بره بیرون و شما هم تو همون یه لحظه....  خلاصه خداروشکر بخیر گذشت ولی جاش هنوز یکم مونده حالا هر وقت چایی میبینی با صدای بلند میگی جیززززززززززززز جیزهههههههههه الهی مامان واست بمیرههههه تا هم ازت میپرسیم دستت اوف شده؟ یا دستت چی شده؟ زودی نشون میدی و خودتو مظلوم میگیری اخ که دلم واست کباب میشه مادررررر ماچ

از شیرنکاریهای جدید جنابعالی اینارو میتونم نام ببرم زبان

مدل خوابیدن!  تازگیا دمر و قمبل هوا میخوابی مامانی تعجب من نمیدونم این چه مدل خوابیدنیه اخه؟؟؟

عکس

 

تا میگم ببعی میگه؟ بلند میگی بعععععع امشب هم صدای کلاغو دراوردی یه جوری نامفهموم با بابایی از خنده مرده بودیم خنده

به مامان هم تو تمیز کاری و گردگیری کمک میکنی تا میبینی من دستمال دستمه داد و هوار راه میندازی که یه دونه هم به تو بدم بیشتر هم میری سراغ میز تلویزیون چون همیشه مامان جای انگشتای تورو از روش پاک میکنه یاد گرفتی متفکر چندروز پیشم داشتی به مامان تو خونه تکونی کمک میکردی و درو تمیز میکردی لبخند

عکس

 

بابایی بهت دست دادن یاد داده تا میگه یاالله دستتو میاری جلو و بهش دست میدی بعدش نوبت مامان بعدش بابا و این ماجرا ادامه داره هههههههههه

 

خیلی هم بامزه همش میگی ای چیه ای چیه؟؟  دلم میخواد بخورمت وقتی این جمله رو میگی بغل

یک دو سه رو هم بگی نگی میگی وقتی تعداد زیاده فقط 3 رو میگی قهقهه  هی پشت سر هم میگی سه سه سه هههههههههه

 

هوراااااا بالاخره پسمل من راه رفتتتتت چند قدم راه میری و بعدش تا یکم تلو تلو میخوری میشینی و چهاردستو پا میشی تا زودتر به هدفت برسی گاوچران امیدوارم تا عید کامل راه بری تا تو عروسی دختر خاله نگین مامانو زیاد اذیت نکنی پسرم اخه همش اویزون مامان بیچاره ای ناراحت

اسم عروسکاتو هم بلدی یه گوزن داری که خاله سپیده بهت کادو داده عاشق اونی اسمش بربره نیشخند اخه یه صدایی شبیه به بر بر گفتن درمیاره تا میگم بر بر کو بدو بدو میری دنبالش و پشت سر هم میگی بر بر بر برررررررر

 

یدونه هم داری که عمه مینا بهت داده اسمش سبزکه اونو هم دوست داری ولی خیلی زشته مامان جدا چجوری میتونی اونو دوست داشته باشی؟! من ازش میترسم بس که وحشتناکه خنده

بقیه رو هم کمابیش بلدی. ماشین و توپ رو هم خیلی دوست داری خوشگلم

اینم شیطونیهای جنابعالی میری رو میز وسط میشینی تلویزیون تماشا میکنی!

عکس

اینم که بدون شرحه!

عکس

 

ماشین رو سوار میشن مامان هول نمیدن نیشخند

عکس

 

امشب مامان سبزه عید رو هم به پا کرد امیدوارم خوب بشه. ایشالا سال 92 پر از شادی و سلامتی واسه همه و خودمون باشه و خدا تو و بابایی رو همیشه واسه من نگه داره

 

عاشق هر دوتونم قلب ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هستی
25 اسفند 91 13:08
سلام
پسر خلییییییییی نازی دارید خدا براتون نگهش داره
از طرف منم بوسش کنید



مرسی عزیزم لطف داری

خاله مصی
25 فروردین 92 2:41
الهی فدای شیرین کاریات برم من خاله...
بین خودمون باشه شیطنت از چشات می باره جدیدا


خدا نکنه خاله جون
دیدین مامان بیچارم راست میگفت؟!!

سپیده مامی بنیتا
30 فروردین 92 23:35
عزیزم خداروشکر به خیر گذشته ... ازدست شما وشیطنت هاتون دیگه ما آسایش نداریم!!

وااای بنیتا هم اینجوری میخوابه ((:

راه رفتنت هم مبارک عزیزم.
به بربر سلام برسون. بنیتا هم سفیدشو داره ولی هنوز ندادم بهش باهاش بازی کنه بیچاره

ماشالله خیلی شیطونیا مامانیت راست میگه. مستند شده دیگه! خدا قوت دوستــــــم


مرسییییییی. دیدی من راست میگممممممم بالاخره یکی منو درک کرد هههه بربرو خاله سپیدش داده به بچم بهله بربر بنیتارو بهش بدین دههههههه

soha
3 اردیبهشت 92 10:15
ای قربون خوابیدنش دلم ضعف رفت...ولی انگار مامانی راست میگه شیطونی‌ها.....یچاره هر چی می گفت ما باورمون نمیشد حالا با مدرک ثابت شد هههه


مامان من همیشه راست میگهههههههه