برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

جوجه کوچولوی من و بابا

مهمونی خونه خاله هستی مامان آقا پارسا

1391/10/9 0:12
نویسنده : مامان لیدا
888 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش دوره نودیها خونه خاله هستی مامان پارسا خوشگله بود که خیلی خوش گذشت بعد از مدتها مامان دوستاشو دید و تو و نینیها هم کلی بازی کردین و حسابی خونه خاله رو بهم ریختین خوشمزه

اینم عکسای تو و دوستات مامان جونم

تو و باران دخمل ناز خاله مهدیه

عکس

تو و پانیسا دخمل ناز خاله سوده که اینجا داری بهش خیار تعارف میکنی پسمل مهربونم ماچ

عکس

محمد مهدی شیطون پسمل ناز خاله مریم(ماریا) که اینجا مشغول بالا رفتن از تخت پارساست نیشخند

عکس

پارسا پسمل ناز خاله هستی

عکس

ایشالا همتون همیشه شاد و سالم باشید خوشگلای من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رژین مامان غزل
9 دی 91 0:59
سلام عزیزم
تولد دیماهی دوست داشتنی من برسام جون پیشاپیش مبارک باشه ...
گفتم که بعد از زایمان کلا حافظه ام در حد چغندر شده ...تولدش 15 دیماه بود ایا؟ 10 دیماه بود ایا؟؟


مرسی خاله جوووووووووونم تولدم 11 دی اول ژانویه! بود هههه

امیر مهدی و عمی
11 دی 91 1:28
سلام مامانی
تولد گل پسری مبارک باشه
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


مرسی چشم حتما

مرجان مامان امیر
11 دی 91 9:50
تولد ت مبارک جوجه کوچولو
درضمن امروز تولد پسر منم هستش


مرسی خاله جون
مامان حسین جون
11 دی 91 9:50
خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی کســـی ها با تو باشد * تمام لحظـــه های خوب یک عمـــر* بجز دلواپسی ها با تو باشـــد * تولدت مبارک عزیزم



مرسی خاله جون و ممنون که به ما سر زدین

علامه كوچولو
11 دی 91 10:19
سلام پسرخوشگلم تولدت مبارك


مرسی خاله جون

سپیده مامی بنیتا
12 دی 91 11:06
اخی چقدر بچه ها بزرگ و بامزه شدن(:
حسابی بهشون خوش گذشته ها

حیف که نشد بیام ببینمتون


اره سپیده جون حسابی جای تو و بنیتا خالی بود

ساحل
16 دی 91 0:35
چه بچه های خوشگلی ...یه عالمه بوس برای همشون ...
دلم خواست منم اونجا می بودم ...


ایشالا یه روز میای ایران با رونیای نازم همه دور هم جمع میشیم مینا جونم